marți, 8 mai 2012

MASA DE PASTE SI DECORATIUNI PENTRU CASA

          Fiecare eveniment din an la mine este marcat prin decoratiuni, multe facute chiar cu mana mea. Aceasta ma face sa simt mai intens sarbatoarea, ma incarca de emotie fiecare lucrusor care da semnificatie sarbatorii. Si uite asa caut pe cutiile asezate in pivnita eticheta corespunzatoare evenimentului: carnaval, Valentine Day, primavara, Paste, vara, toamna, Halloween si Craciunul. Toate imi sunt dragi pentru ca ma provoaca an de an sa mai fac cate ceva, sa le asez altfel decat anul trecut si de fiecare data mi se pare ca e mai grozav decat ce a fost.
         Va arat cateva dintre ele cu mare intarziere (am uitat aparatul de fotografiat la mama, care nu e din localitate), imi cer scuze, sper sa va placa. Masa pregatita a fost de Pastele catolic una in ''miniatura'' dupa cum se vede, incepand de la ouale de prepelita si pana la iepurasi. E doar masa de la micul dejun, ceea ce am pregatit pentru fiul si sotul meu. Eu zic ca a fost suficient pentru ca au fost de toate. Sunt Pastele pe care le sarbatorim doar noi trei in fiecare an. Pastele ortodoxe le petrecem intotdeauna cu mama, familia surorii mele si prietenele din Medias, fiind cel mai bun prilej de a ma intalni cu ele. Aici totul e facut de mama mea si noi suntem doar musafiri. Niciodata nu stim care au fost mai frumoase. Intimitatea primelor si linistea lor, sau agitatia celorlalte, cand nimeni din cei vizitati (rude si prieteni) nu sunt multumiti de cat timp rezervam pentru fiecare dintre ei. Parca timpul nu ajunge niciodata.



Mancaruri vegane pe care le-am pregatit pentru masa de Paste :

Decoratiuni din casa :









Iepurasi adevarati primiti de la vecina mea Dana :

Oua de prepelita vopsite traditional, Hristos a Inviat !
Vlad, fiul meu, lansand un lampion zburator :
Miniferma de iepurasi ai vecinei mele Dana :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu