luni, 30 ianuarie 2012

Nivelul antioxidantilor din diverse bauturi

 Lista cu valorile(continutul) antioxidantilor din diverse bauturi :

- Sucul de rodie                        96 / uncie (30 grame)           320 / 100 grame

- Vin rosu :                               68 / uncie                              227 / 100 grame

- Suc de struguri :                    62 / uncie                              207 / 100 grame

- Suc de afine :                         51 / uncie                              170 / 100 grame


- Suc de cirese negre :             47 / uncie                              157 / 100 grame

- Suc de merisoare :                 38 / uncie                              127 / 100 grame

- Ceai cerde :                           24 / uncie                                80 / 100 grame

- Portocale :                             19 / uncie                                63 / 100 grame

- Mere :                                    15 / uncie                                50 / 100 grame



Sursa : Publicatii de specialitate in domeniul -nutritie-

Un comentariu:

  1. Am auzit ca era un batran care a trait peste o suta de ani undeva intr-un sat si care zicea ca secretul longevitatii lui era mustul de struguri si strugurii, nu alcool, pare sa fie adevarat, si este cel mai usor de procurat, este o mica problema cu conservarea, si eu mi-am facut must conservat insa nu tine mai mult de 2-3 luni, astept sa apara pe piata vinul fara alcool, l-au inventat francezii de vreo 4-5 ani, dar la noi nu am vazut inca, la fel cidrul de mere e f. sanatos si nu prea se comercializeaza la noi.

    RăspundețiȘtergere